tisdag 5 januari 2010

svaret?

asså gud, vem har svaret?
jag vet jag vet att alla kommer dö någon gång. men varför just dom som betyder varför just dom som är så jävlans underbara? kan inte bara dom som förtjänar att dö, ta deras plats ett tag. jag menar, det är väl inget kul när någon dör. men en dag ska vi alla göra det. men just idag var fel dag. just idag, vart det helt fel. just idag ville jag att det skulle bli en bra dag. en sådan dag som man lixom har sett ifram emot och kan komma ihåg länge. visst, detta kommer jag aldrig glömma. det kommer alltid sitta där bak i mitt huvud varelse ut eller in.
ärligt talat så vet jag inte om jag klarar detta en gång. jag bär på min egna sorg och sen en annans , det blir lixom för mycket ibland. bägaren rinner över och man orkar inte mer. men jag kommer inte ge upp, jag vet att ni finns där uppe ni är där och vakar över oss, och hoppas och hjälper oss att klara detta. jag vet att vi kommer klara det och jag vet också att ni inte vill se oss gårta för er, ni vet att vi klarar det.
vi kommer att sakna er, eller vi saknar er redan. som sagt himlen fick tillbaka sina änglar nu.
vi finns här nere, och tänker på er!

jag vet iaf en sak, oavsett om jag inte orkar längre, oavsett om jag inte kan stå själv eller gå så kommer jag alltid alltid att finns för dig. ALLTID! det bara e så. :*

vila i frid, Lotta Amsköld och Uno Amsköld ! <3

Inga kommentarer: