måndag 20 juni 2011

Bara för att ja är så förbannat uttråkad just för tillfället!


Var bor du: i Krångede för tillfället.
Brukar du komma i tid: Jodå
Hur lång är du: 1.58
Kan du laga mat: klart jag kan, frågan är bara hur det smakar sen.
Vad jobbar du med/pluggar du: pluggar
Vad har du på dig just nu: underkläder, byxor linne och tröja.
Har du någon fobi: ingenting
Hade du en bra kväll igår: satt å körde bil hela dagen/kvällen, så de klart!
Vilket är ditt senaste inköp: cigg I think
Din favoritdryck på morgonen: mjölk
Var fick du dina senaste pengar ifrån: Karin
Har du sovit i din egen säng inatt: nej, hos min farmor
Vad hade du sönder senast: ingenaning
Vem snackade du med senast: Moa ^^
Varm favoritdricka: mjölk
Favoritdricka när du är riktigt törstig: vatten!
Alkoholhaltig favoritdricka: oooh, ingen aning. ^^
När gjorde du senast något riktigt dumt: de var nog längesedan :)
Saknar du någon just nu: ja, för många.
Vad ska man göra för att få dig irriterad: jadu, blir jag de har jag en bra anledning.
Någon jag stör mig på: hmm, vet inte riktigt. ingen I think :)
Intressen: bl.a fordon :)
Senaste person du kramade: Farmor
Senaste person du ringde: Min sjukgymnast
Senaste person som ringde dig: Moa ^^
Vad drack du senast: jokk :))
Vill du ha barn: har redan en unge fan, nemen ja om några år.
Längtar du till din nästa födelsedag: nej :o
Är du sugen på något nu: GODIS!
Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag: dricker aldrig kaffe!
Använder du hudkräm: ja
Attraheras du av män med skägg: insidan som räknas!
Micro-pop eller poppa själv: inget av de!
Brukar du baka: ibland, men inte såååå hemskt ofta :p
Röstade du i det senaste valet: japp
Är du nöjd med ditt liv som det är nu: ja!
Vilken låt lyssnade du senast på: min ringsingnal i guess ;)
Har någon annan sovit i din säng inatt: hoppas ja inte :)
Vad tycker du är äckligt: ingenting :)
Har du pengar på mobilen: japp! :D

Inga kommentarer: