lördag 18 juni 2011

här kommer jag med världens fart!


Nu är det inte många timmar kvar tills min första resa till Kiruna börjar. Känns som om det var igår jag sa att det var mer än en månad kvar, och snart är dagen inne. Helt sinnessjukt. Men mina sista veckor kvar här har varit underbara, visserligen har jag inte fått säga hejdå till alla, eller vi ses snart igen. Men jag hoppas jag får chansen och har tiden till det i Juli. och sen hoppas jag med hela mitt hjärta att det är många som vill komma upp och se min lilla städskrubb någon dag :)
På bara en vecka har jag nog lärt mig mer än vad jag gjort på flera år. och jag börjar verkligen känna att vad jag än gör och vart jag än befinner mig så lär jag mig grejer hela tiden och får uppleva nya saker, och självklart nya underbara människor. I love it!

Inga kommentarer: