fredag 11 mars 2011

omöjligt att fatta..

Rättvisan lever inte med oss varje stund. Och inatt var den inte heller där. En person togs bort från denna livstid och sorgen är oändlig. Ingen vet varför det var hans tur att gå, men tydligen så var det de. Men ingen som lever i denna livstid gillar det.
Du var inte bara en bästa vän utan också som en far för min älskade vän.
Jag skriver detta till min bästa vän, och hoppas han läser detta och kanske får lite mer hopp i tillvaron. Men jag vet att han kommer vara lika stark som alltid.
En dag kanske du önskar att jag är där vid din sida, och den dagen ska du ta upp din telefon och ringa mig så kommer jag på direkten. För jag älskar dig, och kommer aldrig släppa eller lämna dig ensam kvar. Glöm aldrig det!
Och kom ihåg att jag skulle kunna krama dig förevigt. <3


Vila i frid, Sonny Sandén.

Inga kommentarer: