fredag 25 mars 2011

Du får mig att springa utan stopp.



Jag vet inte hur du får mig att glömma allt det dåliga för stunden, hur du får mitt hjärta att klappa 1000 gånger fortare än vad det ska. Du får min tid att stanna upp och jag behöver inte tänka, inte känna eller känna oro. Du får mig att vara trygg all min rädsla försvinner. Dina ord värmer min kropp så jag slipper frysa mer. Du får mig att le på riktigt. Du får mig att ta fram min styrka till att klara mig genom allt det tuffa och gå vidare. Du får mina tårar till skratt och mina läppar att le.
Jag vet att vi har våra misstag tillsammans, men jag ser det inte som misstag mer utan som bevis på att jag behöver dig vid min sida. Jag behöver höra dig säga jag älskar dig, jag behöver dig. Jag behöver höra dig säga, jag saknar dig, vill bara ha dig här. För jag känner exakt likadant tillbaka. Vi har sagt mycket som inte är sant. Jag har sagt att jag inte behöver dig i mitt liv, men jag menade inget av det. Inte ett enda ord. För sanningen är den du gör mig lycklig och jag behöver dig för att känna mig fri, jag behöver dina kramar för att få känna värme och jag behöver dina pussar för att känna mig älskad. Denna gång kommer jag inte släppa dig för en sekund.
Min kärlek till dig har börjat om på noll, men denna gång älskar jag dig mer än vad jag någonsin har älskat någon!

Inga kommentarer: