lördag 24 december 2011

beautiful!

Dom där 30 minuterna som det tar för mig att kanske gå och duscha, ut och röka eller i stort sätt vad som helst, trivs jag med. Jag känner att jag inte behöver stressa igenom livet, jag tar vara på varje minut och varje sekund som kommer, för jag är medveten om att morgondagen kanske inte kommer, och därför vill jag ha gjort det mesta som jag vill göra innan det svartnar. varenda litet steg min lilla hund Otto tar, så är jag där och ser dom, jag vill inte mista en sekund av hans uppväxt, han är den som sitter långt där inne i hjärtat och lever kvar där för all framtid, och dessutom e han bara min! precis på samma sätt vill ja ha koll på mina vänner, se varenda grej dom gör för att veta exakt då dom behöver hjälp.. mitt liv e perfekt, trots motgångar, så e jag glad, trots slag, misshandel, dumma ord, trackaserier, och många rättegångar framför mig, så e jag överlycklig, för jag vet som sagt att morgondagen kanske aldrig kommer. och kanske så kan jag förmedla någonting med mina erfarenheter om vissa motgångar, eller kanske framgångar någon dag framöver.
Jag älskar livet, så som alla borde älska det, och jag har min mamma och pappa att tacka för att just jag fick denna chansen att ta vara på livet, och göra någonting bra av det!

Life is wonderful!

Inga kommentarer: