fredag 18 februari 2011

hate never ends to you!


Det är bara jag, jag mot dig och alla andra. Livet är ett spel, för att testa en, om man förtjänar den andra världen. Klarar man sig bra, så får man det bra sen. Vinner man spelat så får man allt man någonsin kan önska sig. Men vad gör en lycklig? Är det pengar, motgångar, folk som ogillar än eller är det respekt? Nej, du är ingenting utan någon annan. För det finns ingen som kan peppa dig till att klara dig genom dina motgångar, eller vara vid din sida när framgångarna kommer.
För mig är kärlek någonting som man förtjänar, och lika så med hat. Men jag tror på rättvisan, och i slutet vinner alltid den. Det är rättvisan vi tävlar emot, vinner man den vinner man allt. Jag vann den. Du förlorade den, Alltså.. Jag vann, du förlorade.
Jag svor på mitt ord, "en dag kommer jag vinna över dig, jag ger mig inte förens jag har gjort det".

but in the end I will never stop hate you!

Inga kommentarer: