tisdag 12 april 2011

framtid finns där inne någonstans


Jag kan inte sluta hoppas på att allting kommer bli bra, att en vacker dag kommer allting vara sådär bra som det en gång var.
Det sägs att man ska hitta den rätte, jag har redan hittat han. Men han stannade inte kvar, men jag tror ändå på att den rätte är inte bara en person utan det kan vara vem som helst, bara man vill. och jag vill hitta det rätte igen, kanske har jag han mitt framför mig.. men jag hoppas tiden utvisar det och visar mig vägen.

Det är ingen som förstår henne, ingen som vill försöka. Hur mycket hon än skriker på hjälp så är det precis som ingen hör henne. Hon har goda vänner, men det är någonting som saknas. Hon vill bara att folk ska förstå att för varje steg hon tar är fyld av sorg. och att hennes hjärta aldrig kommer bli riktigt helt igen.

Inga kommentarer: